کد خبر: ۸۴۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ 09 May 2020
تابناک/مسؤول جمعیت جهادی دانشجویی امام حسن (ع) با اشاره به توزیع شبانه غذای بین نیازمندان حاشیه شهر رشت گفت: برنامه پخت سحر از روز سیزدهم ماه مبارک رمضان آغاز شده و هر شب ۲۵۰ الی ۴۰۰ پرس غذا تهشه شده و به یکی از مناطق حاشیه‌ای رشت ارسال و توزیع می‌شود.
لشکر خوبان| پنجمین روز پخت غذای نذری به نیابت از حضرت خدیجه (س)

امیر سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به پنجمین روز پخت غذای نذری به نیابت از حضرت خدیجه (س) اظهار کرد: این برنامه با ظرفیت پخت روزانه ۳۰۰ پرس غذای نذری بین نیازمندان از روز سیزدهم ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا بیست و هفتم ماه مبارک ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این اقدام انسان دوستانه با همکاری مشترک جمعیت جهادی دانشجویی امام حسن (ع)  و مؤسسه چشمه نور رضوان است، افزود: جمعیت جهادی دانشجویی امام حسن (ع) در حقیقت مدیریت گروه‌های جهادی حاشیه شهر را بر عهده دارد.

 

مسؤول جمعیت جهادی دانشجویی امام حسن (ع) با اشاره به توزیع ۴۰۰ پرس غذا در هر شب بین نیازمندان حاشیه شهر گفت: برنامه پخت سحر از روز سیزدهم ماه مبارک رمضان آغاز شده و هر شب ۲۵۰ الی ۴۰۰ پرس غذا تهشه شده و به یکی از مناطق حاشیه‌ای رشت ارسال و توزیع می‌شود.

 

سلطانی با بیان اینکه این نذری‌ها تاکنون در محله‌های نخودچر، جماران، احمدگوراب و آسایش ۲۱ توزیع شده و تا ۲۷ ماه مبارک نیز ادامه دارد، تصریح کرد: از آنجایی که آغاز این کار همزمان با روز وفات حضرت خدیجه (س) بوده به نام ایشان متبرک شد علاوه بر این، نخستین برنامه مشترک مجموعه جمعیت امام حسن (ع) با موسسه چشمه نور رضوان بوده و تمام برنامه‌ها اعم از پخت، پشتیبانی و جذب کمک‌ها به صورت مشترک انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار